Sidor

tisdag 28 februari 2012

Vi tar till oss av kritiken

Vi ber om ursäkt. Det har varit en del problem på våra gemensamma träningar och så ska det ju inte behöva vara.


Vi i sektorn kommer att sätta regler för våra inomhusträningar så att alla ska kunna träna och ha kul på samma premisser. Och självklart ska det inte förekomma att icke-medlemmar tränar på tider då klubben står för hyran av ridhuset. Vi vill att alla ska kunna träna och det blir roligare om vi kan göra det tillsammans.


Kom gärna med förslag med mera på hur vi ska kunna förbättra oss.


Vänliga hälsningar

Sektorn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för feed-back. Toppenbra med gemensama regler, det kanske är det som saknats. Vi ses!

Sofie sa...

Jag har tyvärr inte haft möjligheten att komma på någon träning än fast vi har velat. Så jag vet ju inte hur erat upplägg ser ut. Men jag kan dela med mig hur avesta hundungom har lagt upp sin träning vintertid där vi har tränat en gång i veckan och ska göra så fram till april. De har tre grupper som tränar 1 timme och 40 minuter var. Två tävlingsgrupper där ekipagen tävlar och en tävlingsförberedande grupp där vi är med. Alla grupperna har färdiga banor till varje gång som byggs upp och två ansvariga för träningen som hjälper oss. I min grupp har det varit två olika kombinationer som man då delar gruppen på och tränar för att sedan byta. Sedan byggs en bana upp av de två kombinationerna.
Jag tycker att det här sättet har fungerat väldigt bra och det är en grupp med ett bestämt deltagare där inge nya tilkommer utan man fick anmäla sig innan ett vist datum om man ville träna inne i vinter. Alla deltagare betalar 300 kr var för hela vintern.